#tasarım-#dikiş-#moda -#tesettür-#örgü-#giyim-#triko-#elişi

20 Ocak 2015 Salı


ELBİSE CEKET TAKIM

Keten ve şifon kumaşla diktiğim takımımı çok severek kullanıyorum.Ceketli takımlar her yerde giyilemiyor biraz resmi kalabiliyor.Ama bu takımım bu anlamda oldukça kullanışlı.

Takımın elbisesi yarım kuplu kolsuz bir model.Desenli bir şifon.Dantel gibi görünüyor.Altına astar olarak saten kullandım.

Ceketin modeli daha önce sizinle paylaştığım pembe -gri leopar desenli takımın ceketi.Önünü kapatmak için    düğme yerine saten biyeleri kullandım.Buda ayrı bir hava kattı.

4 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Küçük Kaşif.Sizinde ellerinize sağlık.Çok sıcak bir blogunuz var.Başarılarınızın devamını dilerim.

      Sil
  2. elinize sağlık beyza hanım etkinlik takımı bu mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Fatma Hanım.Etkinlik kıyafetim bu değil aslında.Kışlık kaşe bir elbise dikmiştim onunla katılmayı düşünüyordum.

      Sil